Jag tycker helt enkelt ni får skylla er själva & det är försent att inse ert misstag nu för vi har slutat bry oss om er

precis som jag önskade så sov brorsan med mig där ute i friggeboden inatt igen, väldigt bussigt av honom tycker jag. Denna natten blir vi nog inne i huset, jag får väl sova i bäddsoffan. anledning till att jag inte sover på mitt eget rum är att min säng är i friggeboden och jag har inte fått en ny ännu, men snart ska jag få en stoor säng :D skolan idag var helt okej som vanligt. först hade vi spanska, sen sofiero, sen mat och sist so prov. So provet gick faktiskt bättre än väntat. Efter skolan har jag sytt mina byxor som var sönder för vi ska ha skolfoto imorgon och då ville jag ha dom. Nu ska jag snart äta pannkakor och sen ut och promenera med dom bästa ♥

Ida & julia som klädde ut sig till Maja på sofiero

Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Ida

haha, mycket söta bilder emmy ;) <3<3

2009-09-18 @ 17:18:56

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0