det ni redan visste och det ni inte visste

-jag somnar med lars winnerbäck i öronen nästan varje kväll och vaknar med min rosa iPod påslagen bredvid mig
-jag är väldigt rädd för att bli sårbar och faller därför inte för någon kille i onödan
-jag har en spellista på min mobil och iPod som jag kallar för "sommarmix", denna spellista innehåller musik som andra gillar
-min familj är vad de flesta kallar för typiskt svensk (svensson, villa, 2 barn med 2 års skillnad, mamma och pappa är gifta och tog pappas efternamn, hund, pappa tar hand om tekniken och mamma tvätt och städning (oftast iaf) o.s.v.)
-jag älskar dessa killarnas stil; fuck yeah indie boys
-för bara ett halvår sedan ungefär hade jag riktigt dåligt självförtroende
-om någon inte tror att jag klarar av något måste jag bevisa motsatsen
-jag måste alltid ha rätt, har jag inte det blir jag tjurig som en liten 5-åring
-jag har varit kär en gång
-jag hatar att ljuga och till slut måste jag berätta sanningen, hur mycket skit jag än får
-jag kan gå hur långt som helst utan att bli uttråkad
-jag är riktigt dålig på att hålla i mina pengar, jag lägger alldeles för mycket pengar på fika och ben & jerry's
-det enda jag är rädd för är mörker
-jag hatar mygg just för att de älskar mig, det är nog det bästa med skåne faktiskt, att det nästan inte finns några mygg alls
-jag är inte blyg för främlingar som jag vet att jag troligtvis aldrig kommer träffa igen (t.ex. folk på stan)
-jag älskar att fota och allt som är gammeldags
-jag kollar nästan aldrig på tv, bara film
-ibland älskar jag mat och ibland hatar jag det, de perioder när jag tycker om mat äter jag allt utom oliver, bönor och kassler
-jag är oftast morgonpigg
-jag tror att saker händer av en anledning, t.ex. om ett sms inte går att skicka så tror jag att det inte är meningen att det ska skickas
-jag måste matcha allting jag har på mig i samma färgskala, från trosa & bh till tofsen jag har i håret
-om folk bara vågar fråga skulle jag kunna svara på vilken privat fråga som helst
-min favoritlåt just nu är "don't look back in anger" med Oasis
-jag fullkomligt älskar "one three hill" och har sett alla säsonger, (1-7)
-jag trivs på mitt rum, för att det är så mysigt med alla rosa och lila detaljer
-nu när hösten börjar komma känner jag att jag har faktiskt saknat den
-jag fyller år på lördag!
-jag har målat en del tavlor, allihopa ser ut på ett speciellt sätt (jag kanske visar er någon gång)
-ingen får pilla i mitt hår, då får jag fullständig panik
-jag klarar inte av att ha färgglada kläder på mig, (ett undantag är min rosa bikini)
-jag trivs med mig själv
-jag har fått hjärtat krossat, men lagat det igen
-jag tycker om att städa när jag väl har börjat
-jag tycker verkligen inte om när jag kommer på mig själv med att prata skånska, jag är ju smålänning
-hittar jag någon bra bok blir jag helt uppslukad av den
-jag tycker inte om att man är tvingad att läsa engelska i skolan

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0