idag är det ingen vanlig dag, för det är faktiskt min födelsedag!

tillbringade gårdagskvällen med dennis, ida och cuppe. min 16 årsdag började inatt med att dennis väckte mig genom att gnugga sin fot i mitt ansikte (jag var nämligen tvungen att sova tills tolv annars fyllde jag inte år, eller vad det var de sa). väcktes vid halv 9 efter att inte ha sovit allt för många timmar, fick hjärtformade mackor och present, en iPhone!! gissa om jag blev glad, har ju tjatat om att få detta några gånger... fick även mina booths, pengar och min parfym, har verkligen saknat att dofta vanilj. sen var det väla och jag köpte en rosa ljuslykta till fönstret. därefter blev det tårta med ida och familjen och ikväll har vi ätit kräftor. nu blir det paaardey. puss

godmorgon emmy! (nu när man är 16 får man väl bjuda lite mer på sig själv..)







Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0