jag förväntade mig mer utav dig än vad du kunde uppfylla

det var en kort dag idag som blev väldigt lång. vi slutade vid halv 10 eftersom vår spanska inte börjar förens om två veckor, därefter köpte vi kaffe och åkte till maria parkskolan (min gamla skola), hälsade på lite lärare och sedan åkte vi till stan igen och tog buss 220 till lerberget, vi köpte fika och gick sedan till magnus (vår föredetta ma/no lärare som blivit rektor) vi hade det riktigt mysigt med fika och prat i över en timme om exakt allting. sedan var det stan som gällde igen och vi gick till nordea till swedbank till nordea till bussen, puh, nu är jag iallafall hemma och ska städa brors rum för pengar (jippi!) och sen resten av huset. puss på er

@ buss 220 (ida's feta idé)

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0