jag sjunger rakt ifrån hjärtat men aktar mig noga för övertramp

fick ta bussen till skolan idag för det blåste ännu mer än igår, (tog mig 15 minuter igår att cykla till ida och det brukar ta 7). vi hade engelska och psykologi idag, psykologin var verkligen intressant och jag tror att jag har valt helt rätt linje för mig, SKÖNT. (för er som inte vet så går jag samhälle med inriktning beteendevetenskap, här kan ni hitta information om det ifall ni inte vet vad det är) efter skolan blev det en liten fika med alida och nu ska jag duscha, måla naglarna och sen lägga mig tidigt. är inte van vid att gå upp så tidigt som jag måste göra nu, vi började ju 9 varje dag på maria park och det ligger 5 min bort från mig..

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0