jag tror att jag föll för din förmåga att kunna prata om allvarliga saker

hellu my friends. skola idag från 9 till halv 3 ungefär, vi var ute på stan för att fråga folk om saker på både etik och livsfrågor lektionen och samhällskunskapen, sånt är ju alltid kul! nu hade jag tänkt sova en liten stund (är sjukt trött av min förkylning eller vad det är och mår illa av min medicin, vet att jag klagar men tycker faktiskt synd om mig själv och nästa vecka kommer det vara ännu mer synd om mig när jag hostar upp blod, usch vill inte tänka på det) ikväll ska jag kolla mitt lags match. och roligare inlägg med bilder och sånt får ni den dagen jag startar min dator igen, det känns liksom inte nödvändigt när jag har allt jag behöver i min nya kära iPhone. puss

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0