tyck inte synd om mig, jag gör det så bra själv

det var dig jag levde för, du lät mig göra det. nu får jag hitta en annan mening, en annan livskraft och något att sträva efter. tyvärr kommer det aldrig bli någon eller något annat än dig, men allt du gjort den senaste tiden var att bara lura mig. jag gick på allting, för jag trodde på oss. jag trodde t.o.m på mig själv för ett ögonblick, att jag äntligen lyckats med något jag ville. skit också.


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: Henrik

Hej!

Fin blogg du har, allt bra?

Jag behöver hjälp med att byta bloggplattform,

vet du hur man gör eller har nån aning om någon

som kan?



Annars ber jag dig att nominera dig till veckans

blogg, du har på dig fram till ikväll, bara att

kommentera mitt inlägg under:)



Tack, Kram

2010-02-22 @ 11:20:45
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Augi - modeblogg

Hejsan!

Spana gärna in min nystartade modeblogg! :D Kram Augi!

2010-02-22 @ 12:49:21
URL: http://augi.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0