även om saker och ting är förändrat, så är jag samma människa. skillnaden är att nu står jag på mina egna ben

jag kom nyss på att jag varit fruktansvärt tråkig i helgen, har haft hur mycket tid över som helst nästan att skriva, fast ändå inte känns det som. håret blev iallafall jätte bra men bild blir det en annan dag. imorgon är det skola igen = ännu sämre uppdatering än i helgen. jag har matteprov på tisdag, ojdå.. då blir det plugga hela eftermiddagen imorgon tills träningen som är sent, 21-22.30 tror jag? det blir ingen uppdatering imorgon.
vill ni veta en hemlighet, jag är kär. jag kan sitta och lyssna på lars winnerbäcks låtar en hel dag, utan att tröttna.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0