det är härligt att se att du lider, samtidigt som du låtsas vara oberörd

det blev uppdatering idag iallafall, jag hade lite tid över nu eftersom jag inte orkar göra mer matte och är rädd för att jag kommer blanda ihop allting istället. kände även att det passade utmärkt att klämma in ett inlägg idag eftersom jag måset berätta att min kära vän emelie fyller år idag! GRATTIS PÅ 16-ÅRS DAGEN! bara för detta tänker jag bjuda på ett par bilder på mig & emelie.
(tyvärr, det blir inga bilder. det funkar inte att ladda upp så försöker senare eller imorgon)

nu ska jag skriva ut mitt personliga brev som jag ska ta med till skolan imorgon, sen blir det mat och träning.


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: emelie

åh tack fina du! <3

jag saknar dig emmy.

2010-01-18 @ 21:38:40
URL: http://eemeliecaroline.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0