jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu

hej jag är kär i lars winnerbäcks musik för den är så otroligt härlig. förstår inte varför jag inte har upptäckt det för längesedan? ikväll blir det julia för hela slanten, hehe. får se vad vi gör, något mysigt iallafall!

just nu sitter jag och njuter av hur min bror svettas när han styrketränar eller vad han håller på med, så härligt när han plågas. hehehe. för ja, han verkar ju inte direkt njuta?





jag önskar att du kunde se mig nu
se mina tankar
om hur jag hoppar upp i din famn
om hur du tar hand om mig
som om jag vore den enda du någonsin varit kär i

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0