hur får man någon att se annorlunda på en, när han redan bestämt sig?

är nu hemma efter en mysig dag med emilia och cassandra. det blev först stranden precis som jag hoppades på och ikväll åt vi thaibox och tog sedan en sväng runt gröningen där jag träffade salman, en barndomsvän från växjö som jag gått på samma dagis och skola som tills jag flyttade därifrån.
jag och cassandra tog en promenad hem och det var verkligen riktigt härligt, när jag sagt hejdå till henne och bara hade den sista biten kvar hem, så snurrade en massa tankar i mitt huvud. vet inte om jag vill dela med mig av de här, inte idag, fick iallafall dela med mig av de till jakob som jag träffade när jag nästan var hemma, en del av dem.
jag ska nog sova nu, innan jag blir alldeles för djup. en sak bara, jag vill inte säga det rakt ut till dig för vill inte skrämma bort dig.. men du har fastnat på min hjärna, jag pratar om dig hela tiden och det finns bara du för mig, jag önskar inget annat än att du ändrade ditt sätt att se på mig, för jag tycker verkligen om dig.

oj, detta blev långt. men jag har inte bett er läsa, jag skriver av mig här för att jag behöver det.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0