ditt leende får mig att le, din röst gör mig knäsvag, jag kan bara inte låta bli att tänka på hur underbar du är

jag tror att jag har bestämt mig nu, jag ska fortsätta blogga. de som har frågat varför jag slutade blogga ett tag vet även anledningen. men jag ska testa nu, kanske jag fixar ett lösenord så att man måste ha det för att kolla, jag får se.
iallafall så mår jag super, bättre än någonsin. jag har haft ett underbart liv de senaste veckorna.
jag intar nog sängen nu snart. kom för ett tag sen hem från en promenad med amanda rw, vi gick ner till stranden där vi stötte på lite trevligt folk & nu är jag riktigt trött. hoppas ni, mina kära läsare som fortfarande besöker min blogg varje dag efter att jag inte skrivit på mer än 3 veckor, också mår bra. puss


amanda svensson & jag på midsommar

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0