nu känns det bra, det är såhär det ska vara

nu är min kropp trött. efter skolan cyklade jag till stan med cassandra, mötte julia & linnea där. köpte ett par byxor, gissa färgen? hehehe, undra om det kan vara militärgrön... det blev även en fika såklart. sen cyklade jag hem, i full fart så jag var hemma på 15 minuter, jag är alltså en riktig hejare på att cykla. nu har jag precis varit ute en kort stund med gustaf, lämnade en moppehjälm till anton och så. om någon undrar, tror dock ej det. nu blir det lite smått myskväll, pappa är och köper te till mig! wihooo puss


Kommentarer från er söta läsare
Postat av: emilia scher

du passar skitbra i militärgrönt, skitsnyggt! ;) puss snäckan <3

2010-03-26 @ 16:30:40
URL: http://emiliascher.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0