bara för att jag är klar med min novell så ska ni få ett utdrag ifrån den:

Peters självsäkerhet hade fått mig att tänka klart igen. Hans perfekta rörelser, när han förflyttade sin cigg fram till munnen och tog sitt bloss för att sedan blåsa ut röken. Han hade fylliga läppar, det såg jag direkt. Det var ett par sådana där kyssvänliga läppar, precis sådana som jag älskade. Jag är inte helt säker, men hans ögon såg mörka ut, nästan svarta, fast jag tror att de var mörkbruna. De glänste där ute i mörkret, de var fina. Jag stod kvar ute i kylan ett bra tag, även fast majoriteten av allt folk hade förflyttat sig in i lokalen. Jag var liksom fast, jag hade nyss stött på det vackraste jag någonsin sett, Peter.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0