Day 01 – Introduce yourself

mitt namn är emmy. är född i småland, växjö. när jag flyttade hit till helsingborg var jag helt ärligt en ganska splittrad person. jag förstod vem jag var för kanske ett år sen, något sånt. väldigt djup. ibland och när jag vill. enligt mig ska alla vara rättvisa. jag är alltid ärlig, skulle aldrig få för mig att fjäska för någon, eller låtsas att jag tycker om någon. jag hatar att vänta. ska det hända ska det hända nu, för det är nu jag vill att det ska hända. jag gråter inte ofta längre. finns liksom inget att gråta för, sist jag grät var när jag inte visste om jag skulle fortsätta eller sluta på fotbollen. så töntig kan jag vara. jag har varit kär två gånger i mitt liv. just för tillfället har jag inte känslor för någon pojke, kanske skönt, kanske tråkigt. jag försöker att leva varje dag fullt ut, och ta vara på de små men väldigt viktiga stunderna. jag klarar inte av att folk pillar mig i håret eller säger till mig vad jag ska göra och inte. jag tror att andra ser mig som glad, oftast. men när jag blir sur så blir jag verkligen sur, i några dagar. jag har svårt för att bara släppa saker. och jag vill alltid ha svar på frågan varför. jag äger mitt eget liv, och lever det så som jag vill.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0