Day 03 – Morning routines

förra veckan:
klockan ringer, jag ställer fram den 15 minuter. klockan ringer igen, jag ställer fram den ytterliggare 15 minuter. går upp, inser att det är 20 minuter tills min buss går och jag måste gå om 10 minuter. tvättar mig. klär på mig joggingkläderna. går till köket och lägger i en vitaminbrustablett i vatten + äter två knäckebröd. borstar tänderna. springer till bussen.

hittills denna veckan (idag):
drar mig upp när klockan ringer 06.15 (efter vissa tvek på om jag verkligen måste) kryper in i duschen. klär på mig normala kläder som jag lagt fram dagen innan. fönar håret + locka det + sminkar mig. går till köket och häller i min vitaminbrustablett i vatten + äter två knäckebröd. borstar tänderna. går till bussen.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0