vad du har gjort med mig.

hej det är såhär, att jag vill bara berätta en sak. jag vill berätta att jag, ja, att jag har känslor. bra känslor och dåliga känslor, jag känner faktiskt en hel del. jag är lycklig. glad. hoppfull. förväntansfull. det här med förväntningarna gör mig dock lite orolig, jag vill inte bli besviken. jag har alltid väldigt höga förväntningar, och det är inte många som kan nå upp till de. men kanske, kan du göra det? vill du göra det? vill du göra det för mig? ja, vem vet. du kanske inte är ärlig. men jag lever iallafall mitt liv. ger mitt hjärta rakt ut. hoppas på att inte bli krossad ännu en gång. och blir jag det, då reser jag mig upp igen. då hittar jag nya vägar. sätter upp nya mål.

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0