ingen annan än den jag är

dumma, dumma dag.. gick upp 45 minuter senare än tänkt, cyklade till bussen (båda bussarna körde förbi), cyklade till skolan, insåg att jag itne gått upp 20 kilo utan att det inte var någon luft i framdäcket, tog mig till skolan, hade tagit med mig helt fel block = får skriva om läxan nu på datorn och skicka till min lärare, och den är ungefär 5 sidor lång, köpte ett svart nagellack (detta är bra, det enda hittills), cyklade hem, fick en äcklig fluga i ögat som inte ville bort = det såg ut som jag gråtit och till sist så hånflina en ful kille åt mig (tror jag) = en ännu mer irriterad mig. vågar knappt gå ut nu, om oturen ska hålla i sig menar jag. nu blir det en massa skolarbete som jag kommer missa när jag är iväg. något bra: ÅKER TILL SPANIEN MED FOTBOLLSLAGET IMORGON.



Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0