ta tag i mig

skola idag och det var väl inte så hemskt som jag trodde att det skulle bli med naturkunskapen, fick tillbaka mitt psykologiprov och jag är nöjd. efter skolan träffade jag cassandra för en fika och vi hade extremt mycket att prata om, och vi har inte ens varit ifrån varandra 2 veckor, men det är härligt. fick även den bästa komplimangen på länge idag "man blir så glad av att vara med dig" det gjorde min dag. och något sånt behövdes för jag har 2 inlämningar och 2 första prov kvar denna veckan, och har inte börjat på något av det.. känns inte så jätte bra att jag då åker till ängelholm ikväll för att kolla på rögle-växjö lakers och att jag frivilligt tagit på mig ansvaret att vara med på öppet hus imorgon kväll på skolan, heja mig säger jag bara. höstlov -jatack!

jag och cassandra när vi var i växjö i somras


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0