denna gång ska jag inte förstöra, det har jag lovat mig själv

träffade bella och ida igår, mys! varit vaken sen halv 9 imorse, jag kan verkligen aldrig sova.. det konstiga är också att jag är jätte trött, det hänger liksom inte ihop.
planerna för idag: lugn lördag. lovade mamma att följa med till maxi vilket jag ångrade i samma sekund, (handla på maxi är nog en av de tråkigaste sakerna som finns). hade även planerat att springa eller promenera, alldeles för trött för det just nu dock, måste även plugga lite.. eller, det jag trodde skulle vara min lugna lördag verkar vara en riktig seg, känner inte för att göra något av de där sakerna. vill bara läsa eller se en film. det är min grej.
men oj vad jag var pigg idag då.


Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0