jag ser tillbaka på hur det var, och önskar att du kunde bli den där personen igen, behandla mig sådär underbart

kom för en stund sedan hem från en lång och härlig promenad med cassandra, jag har saknat det: att gå de där långa promenaderna, med en av de där vännerna som står en närmst, och veta att man kan prata om exakt vad som helst. det är underbart & jag har saknat det. nu håller mamma på att laga mat och jag är svinhungrig, ikväll ska jag hämta mina saker hos bella och annars händer inte mkt annat, en lugn och skön söndag helt enkelt. jag har även läst klart boken jag lånade i torsdags på biblioteket, så nu har jag hela 7 veckor på mig att göra bokredovisningen, hehe hur skönt? får börja läsa en annan bok jag också lånade i torsdags, du äger! av mia törnblom. tror inte jag behöver läsa den nu egentligen, jag skulle gjort det för längesedan, en föredetta vän tipsade mig om den. sen påminde den där boken om den där personen och då ville jag inte läsa den, men nu lånade jag den iallafall i tordags. puss & sköt om er

Kommentarer från er söta läsare

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mitt namn tack!

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress här:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0